Kam on beybi

9 Eylül 2009 Çarşamba

Ben Aslında Küçücük Bi'şeyim


Yalnızım , güçsüzüm , üzgünüm ... Hemen kırılırım , korkarım , ağlarım ... Ama nedense dışardan bakıldığında hep güçlüyüm , sakinim , özgürüm ..


Blogların ilk yazısından nefret ederim . Aklıma bin tane şey gelir bi tanesini yazamam. Zaten öyle hemen toparlayamam kafamdakileri , yazmak için yani..Konuşurken toparlamıyorum nereye giderse..



 Küçücük bişeyim derken ebat olarak değil tabi "ne" olarak ben de bilmiyorum gerçi ama neyse..   Buraya başlama nedenlerime geçiyim en iyisi..  Birdenbire kafamda yanan ampuller sebep olmadı . Uzun zamandır yazmak , anlatmak istiyodum. Yaklaşık 5 sene önce çok da normal olmasa da normale yakın bi hayatım vardı.
+Şimdi anormal mi ?
-Evet gerçekten anormal !
Olumsuzluklar çoktur benim başımda.. Ya arkadaşlarımdan gelir ya da akrabalarımdan. Bi yerde yanlış yapıyorum ama nerde!?
Sefaletin de verdiği bi eziklik var üzerimde zaten. Yıllardır atamadım. Kompleks filan değil. Öylesine bişey işte kin gibi. 


İnsan müsveddesi olayı ne bi de onu anlatıyım. Hani böyle tüm vücudunda ,miki de dahil , 57354568 tane piercing olan insanlar vardır ya ,  bütün gün metin2 oynayan sandalyesi aslında hem yastığı yorganı hem de yemek masası olan insanlar  , hani halk otobüslerinde en arka koltuklara geçip millete damardan candan kandan müzik dinletip sonrada bağıra çağıra telefonda konuşan insanlar vardır ya , boğazında traktör varmış gibi sesler çıkarıp sonra da yere tüküren insanlar vardır yaa sonraa dolmuş kapısı açılsada çöpümü atsam diye bekleyenler he işte aslında onlar insan değil birer müsveddedir bana göre... Benim girdiğim bi kategori var ama onu yazmadım kendimi rencide etmek istemiyorum :P


Bu yazıyı kendime ayırıyorum karar verdim. 


- Eğer kızılderili olsaydım benim adım kesin " koca ayaklı sıkılgan mamut " olurdu .



- Googleın başkanı ben olsaydım harflerin bütün renklerini pembe yapardım. Ay ne yapacam yaptırırdım.

- Yolda yürürken hep asık suratla dolaşırım hafif de rüsgar varsa içimdeki emocuku ortaya çıkarırım öyle dolanırım. Kaşlarım da çatıktır genelde . Niye öyle bilmiyorum kırışıcam ya..


- Misafirliğe gidince hep evde bütün işleri ben yapıyorum diye yalan söylerim . Hatta tek söylediğim yalan bu ve türevleridir. Götümü kaldırıp telefona bakmam . Sonunda o muhteşem zevk olmasa tuvalete bile gitmem.


- Küçükken kendimi yazar sanıyodum. İlkokulda kendi hikaye kitabım vardı. Sen niye hiç kitap okumuyosun diyenlere " Ay ben  kendim yazıyorum cicim " derdim . Sanki sanat eseri yazıyodum . Hocanın verdiği fişleri değiştirip değiştirip hikaye yapıyodum.İkinci sınıfa geçince güzel şeyler yazmaya başladım



- Altıncı sınıfa kadar saçlarım hep küttü. Annemin tanımı " kulak memesi hizasında " .. Nefret ederim küt saçtan. Hadi şöyle Rihanna nınki gibi olsa neyse yaağğğni . Bi de arkasını amerikan küt mü ne yaptırıyomuş . Valla iğrenç..


- Her ne kadar sayıp sövsem de aşırı bi insan sevgisi vardır ben de. Zaten ne bok geliyosa başıma bu yüzden geliyo. En büyük zevkim uyuşturucu bağımlılarıyla takılmak ,sevgili olmak , sokak çocuklarıyla konuşmak sonra ne biliym nerde böyle herkesin "hiç gözüm tutmadı be" dediği insanlar varsa gidip kanka olmak.  Güzel çirkin anlaşıyımda pek farklıdır benim. Gülüşü güzelse bayılırım o insana ölürüm biterim çirkinmiş değilmiş ne alaka farketmez . Aslında herkes bana güzel gelir.



- Anneme yalan söylerken kabız olmuş da yetmiş milyonun önünde sıçıyomuş gibi hissederim kendimi..  Çok çok gizli (!) bişey olmadıkça otu boku  anlatırım anneme. Annem de mübarek benden fırlama bişey. Kadını zaptedemiyorum ki . Bazen ona yol gösterdiğim olur . İyiki bu kadar akıllısın der. Bazen de öyle bi şey yaparım ki angıt der xD Bütün söylediğim yalanların yalan olduğunu anlıyo zaten kadın. Hayır bahanelerim inandırıcı olsa bile tipimi gören inanmaz ki  .



- Hani pokémon tasoları vardı ya bi ara, onların kağıttan olanları da çıkmıştı ben kardeşime gıcıklık olsun diye onları yalardım sonra da ikiye ayırırdım. hep başkasının üstüne atardım ama herkes gelip bana kızardı niye yaptın diye . Nerden Biliyolardı ki >.< 


-  O kadar kötü şey olur ama ben yine ayran delisi gibi dolanırım ortalıklarda kafama takmadığımdan değil de bunalım takılamıyorum sıkılıyorum ..


- Benim güzel canım burcuma hep iki yüzlü derler ama hiç öyle değilimdir valla. Dengesizimdir onu kabul ediyorum. Gevezeyim. Sürekli boş konuşmam ama :D Mesela bi arkadaşım var bişey yaptı ben de gıcık oldum . töbe bi daha konuşamam onla. yüzüne bakasım gelmez çünkü.. İlk izlenim olarak herkesi sevip ay çok iyii ya dediğim için bi insana gıcık olmam biraz zor mutlaka kötü bişe yapması lazım mesela bana çikolata vermeyeni defterden silerim ! o biçimmm..


- Herkes gibi ben de karşımdaki insanı kendim zannedip ona göre davranıyorum . Biri bana deseki " mısıra koşarak gittim " inanırım haa ! Hiç yalan söyliceği aklıma gelmez ve birisi benim yanımda başka birine yalan söylerse o insandan tiksinirim. Bu sefer de bütün söyledikleri yalanmış gibi gelir.


-

2 yorum: