Kam on beybi

25 Ekim 2009 Pazar

Ölsem, öldüğümü farketmem o derece meşgulum.






   Kendime kivi diyesim var. Niye bilmiyorum. Keşke kivi olsaydı adım. Ya da hepten kivi olsaydım  böyle yeşil yeşil oh mis gibi.. En azından domuz gribi olma riskim ortadan kalkardı rahat rahat biri beni yese de sıçsa diye beklerdim. Tek derdim çürümek olurdu falan filan.


Bu grip illeti yüzünden kampüste ( kampüs demeye bin şahit ister aslında ama neyse ) her tarafta ıslak mendiller uçuşuyo. Ders aralarında sıra oluyoruz ellerimizi yıkamak için . Biri hapşursa kaçacak yer arıyoruz . Bi de mübarek ne kadar yabancı var torlayop toplayıp bizim okula getiriyoruz zaten, onlardan bi bokluk çıkacak diye ödümüz kopuyo valla.




   Burgerdan nefret ediyorum . Kabız olmak isteyen varsa gitsin yesin içsin. Tek bi amaç için ordayım varımı yoğumu önüne serebilirim bana 10 kutu verenin.  Ranch sos xD .


  Odun gibiyim ya ( önce kivi sonra odun yazının sonunda ne olacağımı hayal bile edemiyorum xD ) . Okula gidiyorum eve geliyorum. Ders çalışıyorum . Arada işte arkadaşlarımla buluşuyorum. Ama sıkılıyorum yaa . Normalde hususii hindi gibi düşünmeye vakit ayıran !ben! şimdi saat 8 - 9 oldu mu yatıyorum :( Günde 10 saat uyumaya başladım mal gibiyim yaa (şimdi de mal oldum hayırlısı :D )
 Gerçekten çok bunaldım . Hayır daha farklı ne yapabilirim bilmiyorum ki.. Ayda 3 kere lunaparka gitmek de yetmiyo . Kamikaze salıncak gibi geliyo artık ondan da sıkıldım :D


   Acayip çok ödevim oluyo  ya . İlkokuldaki kardeşimden daha fazla ödev yapıyorum valla dokunuyo insana. Ben sanıyodum ki rahatlarım üniversiteye geçince. Bi bok olmadı . Çok zorlanıyorum. Hem de hazırlıkta olmama rağmen..


  İlk başlarda okuldakilerle çok takılıyoduk iyi anlaşıyoduk ama şimdi nerdeyse hepsiyle koptuk . Aralarında bi iki tane bana gıcık olan var seziyorum ama belli etmiyorum :D Tabi onlarda haklı. Çok pis negatif eleektrik yayarım üstüme yoktur xD.Hepsine çok soğuk davranıyorum ama napıyım arkadaş boku yiye yiye bu hale geldim. Bi daha aynı şeylerin olmasına izin vermem hıh.


 Sevgilime isim koymak istiyorum . Fufu diyecem. Oooh canıma değsin. Vala şu güzelim bloglara hiç sevgili anlatma alışkanlığım yoktur ama malum şahıs fufu günde 3 öğün ağzıma ettiği için artık paylaşma ihtiyacı duyuyorum. Şu an öküzümtrak bi halde fener-gasstray maçını izlediğine eminim. Lanet olsun her hali sevimli. İlaç gibi bi herif yaa. Nası sevdiriyo kendini hemen delirtiyo beni.


 Oturup bi konu üzerinde bişey yazamam zaten illa saçmalayacam oof of

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder