Kam on beybi

21 Nisan 2010 Çarşamba

Bok muyum böcek miyim


Daha önce hiç yapmadığım yapmaya da ihtimal vermediğim bişeyi yaptım! Demek ki oluyomuş . Buraya kadar güzel.Ama beni bu alışık olmadığım şeyi yapmaya iten bi şey vardı.
Yeni biriyle tanıştım diyelim insnaın yüzüne bakınca mutlaka bişey hissederim Herkes hisseder hatta bazılarına "ayy sanki yıllardır tanıyomuş gibiyim onu" filan deriz. Ya da durup dururken gıcık oluruz kıl tüy işte. Ama ben ona bakınca hiç bişey hissedemiyorum. Sadece boşluk var. Bakıyorum. Ne güzel yüzü var diyorum. Evet gözleri de güzel. Ama hala hiç bişey hissettirmiyo. En başından beri öyleydi hala aynı. Saatlerce beraber oturuyoruz ve ben eve geldiğimde yüzünü bile hatırlayamıyorum. Fotoğrafları olmasa onu gözümde canlandırmak imkansız . Ve sesi. O da aklımda kalmıyo. Sadece şunu şunu söylemişti galiba diyorum emin olmayarak. İçime işlemiyo bi türlü. Benimseyemedim mi bilmiyorum. Ve o kadar çok şey var ki hala bilmediğim bi türlü bulamadığım. Nereye kadar gider bilmiyorum ama karşımdakinin o sıcaklığı benimle sonsuzluğu istemesi iyice deli ediyo beni. Aslında anlayamıyorum daha çok kısa bi süre oldu nerdeyse ilk günden beri böyle fazla bi sıcak fazla bi yakın. Olay benimle ilgili değil galiba yani bana hayranlığı filan yok da sanki ilgiye aç olur ya insan bi de böyle aldatıldıktan sonra boşlukta kalır benim gibi de bi safı bulunca tabi köpek gibiyim habire dizinin dibinde gıkım çıkmaz. ondan böyle oldu herhalde. İlk başlarda sadece sevgili istediğini düşünüyodum. Nolcak abi canı sıkılıyodur yani bebenin. Manita olsun ecik gezeriz ecik öperiz mantığı işte. İçimden öyle biri değil demek geçiyo ama bu kadar da saf değilim herkes yapar lan . Niye bu kadar normal karşıladığımı bilmiyorum ama normal işte amk! Sonraki zamanlar bunları pek düşünmemeye başladım işte güzel güzel geçiniyoruz işte diyodum. Ama kör şeytan yine soktu aklıma ve ben hala ona bakınca ne geçmişe ne geleceğe dair bişey hissediyorum. Nolcak lan ölcek mi acaba herif. İçim acıyo öyle diyince de.


Acaba diyorum bütün sevgililerine mi öyleydi ? Mesela ben hepsinde ayrı bişeydim. Engel olamıyorum kendime ama sorsan bütün sevgililerime nasıldı bu kız anlat bi diye hepsi farklı bişey söyler. biri utangaç der biri melek der biri cadı der. Ama onu sorsak galiba butn kızlar aynı şeyi söylerdi. Böyle iltifatlarında ya da verdiği sözlerde ciddi mi bilmiyorum. Tamam gerçekçi olalım evlencez sanki allam ya amabu kadar belliyken niye seni hiç bırakmıycağm bebitom tarzı konuşuyo ki. Sonra ben de salak gibi nezaketen ay evet ben de bırakmiiciiim demek zorunda kalıyorum. Ama bok yani! Çocuğa sorsan bilir. İki gün sonra ayrılırlar der.
Saçma ya ne bileyim.
Hiç mi iyi tarafı yok var işte gözümü açar açmaz telefon nerde diye soruyorum kendime sanki değişik yerlere koyuyomuşum gibi ama sonradan mesaj atarken uyuya kaldığımı farkediyorum. En azından bu azarlamıyo uyuduğm için. Hasta olcak diye ödüm neden kopuyo onu da bilmiyorum ilginç bi olay anaç mıyım neyim.
Okulda evde yolda otobüste sürekli sırıtmama neden oluyo bununda bilimsel açıklamasını yapamadım tabi ama güzel bişey hoşuma gidiyo. Sürekli beynimde iyi ya da kötü düşünüyorum onu eğlenceli işte.
Daha da var bişeyler .. Çok az bi zaman oldu ama böyle seviyorumlar tapıyorumlar hava da uçuşuyo rahatsız mıyım . fazla değilim ama ne biliyim zaten olsam da ona söyleyemem çok üzülür. yavrum ya o kadar güzel ki..
bana bak adam! sana tapmak istiyorum . hakkında ki bu düşündüklerim kendimden emin olmadığım içindir bence. bu kadar çabuk sevmene inanamamam aslında ben yapamadığım sevemediğim içindir . ama istiyorum seni aklında bulunsun. dengesizim ben hem bokum hem böceğim hem aşk böceğiyim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder